saya baru masuk 2bulan..ibu ibu ada yg alami gastric teruk x ? boleh share cara atasi

harini sahaja da lebih 2x saya muntah2

14 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya sebelum mengandung tak ada gastric... bila mengandung ada gastric.. hospital ada bagi ubat masa tu.. kalau bab2 masa mengandung nie.. jangan asal minum ini itu.. apa lagi tradisional.. baik tanya kan doctors dulu...

Đọc thêm