17w baby kick
Haiii.. sapa sini anak first 17w dh rasa tendangan baby 🙋🏼♀️ Sllu org ckp anak first ni lambat rasa, tp saya dh mula rsa dri mgu lps lg 16w.. mgu ni ada msa kadang tu kuat jgk tendang rasa trkejut jap saya 😁 siapa mcm tu? 🙋🏼♀️🥰
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Alaaah bestnyer! I started feeling mine around 16w jugak dengan first pregnancy, so you're definitely not alone, a few of my mum friends felt movements early too, maybe sebab kita lebih in-tune dengan body kita or placenta position je. Those little kicks akan jadi stronger and more consistent week by week, so enjoy this moment because soon you'll be getting proper baby jabs at 3am, haha!
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến

