Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Haii mummy, sy pregnant 6weeks. Tapi hari ni sy perasan bila buang air kecil ada darah tp tak banyak la. Bila pakai pad takde pula darah. Ada tak mummy2 kat sini yg ada pengalaman mcm sy. Sy takut ada benda yg tak kena. #baby1st #1sttimepreggy
Time pregnant kalau keluar darah even secalit pun kena cepat2 jumpa doktor sis.
Yeke sis. Hmm takutnya. Esok sy pegi klinik. Terima kasih sis 😊
Better g klinik sis....
Anonymous