Implanon side effect

Haii momies sape dekat sini rancang nak pasang implan/dah pasang implan. Saya otw nak pasang tapi bila ramai sngt cakap eleh nnti implan pon boleh mengandung jugak. Pasang implan sakit. Pasang implan banyak side effect. Sampai saye rasa mcm down kejap. Memang sebelumni merancang sendiri tapi apa salahnya saya nak double protect pasang implan? Memang betul ke akan jadi mcm yang org cakap tu ekk? Merancang salah tak merancang pon salah🤣🤦🏻‍♀️ #harapAdarespond #FTM

Implanon side effectGIF
18 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Kalau ikut orang sis, semua serba tak kena 😅 percaya pada kata hati sis, sy pun selalu dimomokkan pakai yg ni jd mcm ni.. Haa sekali merancang sendiri sangkut, lpstu sy decide pakai perancang.. Tanya doc yg inchange kita.. Kalau tak sesuai yg ini, tukar yg lain.. Bdn lain2 ada yg sesuai ada yg tak.. Yg pasti merancang sendiri tak sesuai utk sy yg period on time dan regular.. Nak2 kalau subur.. Yg penting kita tahu diri kita ni mcm mne.. Apa yg ok.. Apa yg x.. 😊

Đọc thêm