Hampir bercerai kerana family mertua

Hai saya dalam pantang and family mertua saya banyak menghina saya dan keluarga saya. Sampai dia cakap saya cacat sebab saya ada mental health issue. Dia cakap patutla ada panic attack, anxiety, depression. Sedangkan sehari sebelum saya beranak dia boleh send wasap dok mencari kesalahan saya and memerli saya suruh hormati mertua, bermanis mulut and cakap saya menjauhkan dia and anak dia. Padahal saya takda buat apa apa pun pada dia. Dia tuduh saya macam macam and dia cuma fikir perasaan dia. Saya masa mengandung pun dilayan macam sampah. Suami saya pula takda cakap apa apa pun and tak pernah membela saya bila mak dia cakap saya cacat and berpenyakit mental. Saya sekarang jaga anak sorang sorang tanpa suami saya. Suami saya pun takda peduli pasal saya and anak.

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sis relaxx ,bnyk ii istifarrr,sis boleh naik p pejabat agama,sis ceritaa perkara yg sebenaq dkt hakim,sis cerita daqi sis pregnant smpai laa sis dok dalam pantang ,sis asyik strees disbbkan mulut mak mentuaa ,and then,laki ikud ckp makk mentua,

10mo trước

terpulang pada sis nak teruskan bersama dia atau tidakk,saya cumaa bagitahu apa yg saya tahu skit skit

apa yang boleh ckp...sis ke sabar n kuat utk ank2 ye

10mo trước

family mertua saya terjerit jerit cakap saya macam macam and dia cakap skrg ni nak apa? nak cerai ke? saya pun tak faham kenapa anak beranak macamni takda common sense. dia siap nak VC anak saya sebab taknak datang jumpa saya and family. diorang sangat teruk selalu sangat cari pasal dari saya mengandung sampai la beranak. saya dilayan macam sampah and tiba tiba semua benda saya yang disalahkan.