4 Các câu trả lời

hai sis..ada je scan tgk saiz baby.tapi detail scan bby takde kena swsta yg buat o&g. yang nak lebih2 tgk bby semua swsta..pastikan tmpt kita nak pergi tu tk membazir kn duit kita.tkut scan biasa2 plk.riki2 ya.sptal swsta la senang.

Kk selalu buat growth scan saja. Selebihnya macam nt scan detail scan tu kena buat sendiri dekat swasta. Untuk nt scan pun 11-13 minggu ja boleh buat di swasta

TapFluencer

Setahu saya KK tiada perkhidmatan buat NT scan.

kk selalu akan buat scan apa jee

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan