Prosedur Bersalin Gov Hosp

Hai, nak tanya.. Sy dah 34 weeks.. Bole share prosedur bsalin di gov hosp.. Bole share step2 yg sy perlu buat.. Tq

7 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Bila dah pecah ketuban/contraction jd regular boleh walk in saje ke bahagian dewan bersalin. Bwk brg siap2, buku pink, ic, GL print siap2 utk senang kalau ada

7y trước

Thanks ye.. Info yg sgt mbantu.. Sebab ramai kawan2 suh sy booking dulu.. Tp ada yg ckp x perlu... Tu yg bt sy tkot dan risau..