Pregnant 10w4d tapi darah keluar

Firstime pregnant 10 week dh tapi tiba² darah keluar dan berserta juga sakit perut..kenapa ye😭😭

14 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya pernah kes camni 10 week ada keluar darah waktu subuh time nak kencing tu,tetiba ada darah ikut keluar,tapi saya guna pantyliner jer,darah takdelah byk cam time period tu.Esoknya saya g klinik swasta.Alhamdullilah kata doktor baby ok jer,heartbeat apa semua ok.So doktor bagi ubat duphaston.Now kandungan dah 32 week 1 day.Semoga semuanya baik baik jer

Đọc thêm
3y trước

Masa 10 week jer doktor bagi,dah habis saya stoplah makan duphaston,alhamdullilah baby bertahan sampai skrg 32 week 2 day.Walaupun kadang ada bleeding sikit dlm 3 hari camtu.Tapi tulah saya alert juga,asal ada bleeding or apa apa saya direct pegi klinik swasta jumpa doktor cek kandungan