Due bulan 10 dah ada yg luncur ke ?

Dah ada tanda dan sakit2 ke macam saya ? Due 28/10. Baby no 4

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hai mama, alhamdulillah dah dekat je dah due date korang tu! Memang lah setiap orang lain-lain gak tanda-tanda masuk labour, ada yang early contraction, ada yang air ketuban pecah tiba-tiba, ada yang dischargenya berubah jadi coloured mucus plug gitew. Since ini baby no 4 korang, mungkin labour akan datang lebih cepat sikit compared to first labour, tapi tak dijamin juga lah ye. Banyak ke tanda-tanda sakit2 korang rasa sekarang? Better monitor dan if anything feels off atau contractions teratur-teratur, call doktor atau pergi hospital je untuk confirm, memang lebih selamat. Take care, mama!

Đọc thêm

Sy due 14/10 tp berat dah rasa perut ni. Dgn pinggang sakit. Semoga baby lahir awal bulan 10. Sbb bulan 9 ni rasa byk lg tak settle. Hehe. Semoga mommy semua yg sma due slmt bersalin

3d trước

Aamiinn ya rabb 🤲🏼 semoga dipermudahkan segala urusan buat mami dan baby

Saya due 16/10 tapi masa 4/8 haritu leaking air ketuban 30minggu. Masuk wad 9 hari. So 37minggu dah kena serah diri dan induce. So bersalin 25/9 ni 😁 Takut pulak

Sy due 21/10 skrg dah start sakit pinggang, sakit kat bawah bila nak bgn dan bila beralan pun rasa sakit. Rasa nak terkencing

4d trước

Makin menurun dah tu kan

sya due 9/10 now dah rasa berat membwak...😅mula rasa contraction palsu.hrp dipermudahkan urusan saya.

2/10 ngilu dkt paha² susa cari keselesaan time baring . baby no 4 excited sbb jarak 7tahun

Sy due 19/10 skrg dh rasa kontraksi palsu🤭... pinggang pun sakit bawa perut rasa berat sgt

15h trước

Sama la due kita 19/10. Skrg sakit blkg sakit pelvic, baby selalu jgk mengeras tp x kerap sgt. Mlm mlm dia buat kungfu dlm perut. Senakk betul.

due saya 27/10, saya pun dah rasa sakit2 area pelvic lagi2 bila nak bngun dan berjalan