Due bulan 10 dah ada yg luncur ke ?
Dah ada tanda dan sakit2 ke macam saya ? Due 28/10. Baby no 4
8 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Saya due 16/10 tapi masa 4/8 haritu leaking air ketuban 30minggu. Masuk wad 9 hari. So 37minggu dah kena serah diri dan induce. So bersalin 25/9 ni 😁 Takut pulak
Câu hỏi liên quan

