Due bulan 10 dah ada yg luncur ke ?

Dah ada tanda dan sakit2 ke macam saya ? Due 28/10. Baby no 4

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hai mama, alhamdulillah dah dekat je dah due date korang tu! Memang lah setiap orang lain-lain gak tanda-tanda masuk labour, ada yang early contraction, ada yang air ketuban pecah tiba-tiba, ada yang dischargenya berubah jadi coloured mucus plug gitew. Since ini baby no 4 korang, mungkin labour akan datang lebih cepat sikit compared to first labour, tapi tak dijamin juga lah ye. Banyak ke tanda-tanda sakit2 korang rasa sekarang? Better monitor dan if anything feels off atau contractions teratur-teratur, call doktor atau pergi hospital je untuk confirm, memang lebih selamat. Take care, mama!

Đọc thêm