Apa yang puan rasa perubahan pada badan yang menyebabkan puan nak cek UPT ?

Cuba share sikit apa perubahan mommies2 sekalian sebelum check UPT ianya +ve? Dan apa langkah mommies seterusnya? Mari share bersama. Mana tahu boleh terjawab serba sikit persoalan utk mommies yg tgh runsing jugak tu 🫰🏼

76 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sy wktu tu, pening2 biasa. Dpn lif pun boleh nk jatuh, kwn baik yg tegur ad isi ke. Jln sikit pun pening sbb dia tgk muka pucat lain mcm. Bdn penat sgt mcm bru pg gym tp x pg pun.