9 Các câu trả lời

bayangkan sy 35w penattttt bawah perut ni...suami pulak kalau dia nk keluar..mesti suruh sy ikut diaa....penat sy...semua kerja sy buat seorang nasib baik ada anak sulong dia bantu sgt2 ...

Sy 36w😂 husb bnyk outstation tmbh plk jga 2 org toodler srg 3y srg 2y dbl triple penatnya🤣pahtu amik plk order Kuih raya untuk raya haji nnt😂pelvic ni sakit dy jgn ckp la x berasa dh 🤣hari2 doa harap bby cpt keluar

Saya pun sama🥲 pressure kat lutut, padahal baru je 26 minggu. Tak dapat bayang kalau dah dah nak beranak esok camne dia punya berat🙂

saya dh masuk 22 week pn berat je rse badan , cepat sakit pinggang .n lenguh kaki kalau berdiri lama .

awal sis maybe perut da besar ke? xpe la jnji sis n baby sihat nti da 3 trim lagi la berat haha

Sis boleh try pregnancy belt. Kat Shopee pun Ada jual. Boleh support pressure Kat perut tu.

Itulah salah satu "Nikmat" yang Allah berikan ganjaran buat kita. ☺️

Sy pernah nampak pregnancy support belt mengandung punya. Sis boleh tgk kt shopee

Normal tu.. sy yg 22 week pon ddk bawah susah nk bangun juga 🤭

sama lh. skrg baru 24minggu tp x larat dah🤣.

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan