baby umur 19 hari
baby sya blum berak lagiharini tp kencing ada & kentut selalu , saya first time mom normal ke mcm tu🥲
3 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Hai mama, jangan worry sangat lah, 19 hari baru baru lagi! Kalau baby kentut banyak dan kencing okay, itu bagus sign yang usus dia berfungsi. Normal je kalau newborn kadang skip a day or two, terutama kalau breastfed, setiap baby lain lah rhythm dia. Tapi better check dengan doktor ye, especially to confirm milk intake dia okay dan dia gaining weight properly, then you dapat peace of mind. First time mom memang jadi paranoiaa sikit, tapi you're doing fine!
Đọc thêmit's okay no worries. kalau nampak baby tgh struggling nak kentut tu dia pun tgh belajar sistem penghadaman dia.
da berapa hari x berak? kalo bf normal 3-4hari baby xberak
Vô danh
4t trước
Câu hỏi liên quan

