1 Các câu trả lời

Wa'alaikumassalam! Ahhh sayang, memang ada possibility false positive ni, especially kalau UPT yang cheaper brands atau dah expired lah, atau tengok result dia lambat sangat lepas 10 minit hehe. A few of my mum friends juga ada kena situation ni, so you're not alone! Kalau you betul pregnant, hormones akan increase so better try clear blue or digital brands, atau paling best is check dengan doctor pakai blood test, kat least confirm betul-betul, baru excited kat suami

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan