3 Các câu trả lời

Bagi saya, sebaiknya dapatkan bantuan profesional secara terus. Online consultation kurang tepat dan kurang jelas untuk awak. Sebab awak dah ada kat KL, boleh set appointment untuk jumpa pakar laktasi di HTA. Murah je caj dia. Standard gov. Paling murah RM1, paling mahal RM5.

I see. Kalau macam tu, sis pergi KK. Minta referral letter daripada doktor untuk refer unit laktasi.

umur baby dah berapa tu? sy pun dulu struggle sakit sgt2 setiap kali nk latch, tp jd better lepas ada org guide. boleh tau awak tggl kat area mana?

25 hari, saya stay kat sungai Petani tapi sekarang kat kl duduk dengan parent sebab suami da start kerja

Mula ii mmg skit sbb tu utk susu kluar jugk.. kne bg bby hisp selalu nt bru susu lancar.

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan