Assalamualaikum/salam sejahtera
saya nak minta pendapat ibu.
saya ada rasa untuk stop bf, sebab saya betul betul overwhelmed dengan anak saya yang tak pandai latching dan saya yang tak pandai nak guide dia. saya tak mampu nak jumpa LC (lactation consultant).
anak pun tak reti latch botol, tapi at least saya satu amount yang dia minum, kalau direct saya tak tahu dan sakit sangat kalau lama lama.
lagi satu saya nak pump pun saya tak de masa sebab anak asyik bangun meragam, saya jadi sangat stress dan susu jadi sikit.
tolong beri pandangan ibu ibu #AskingAsAMom #mohonbantujawabbunda
Anonymous