Demam panas

Assalamualaikum semua mohon doa semua yang baca ni. Saya 37 weeks 2 days harini, demam panas.Khamis lepas saya cuba puasa and semua berjalan lancar sampai 6pm saya start rasa contraction yang sangat berkala (5-10min sekali). Lepas berbuka pergi PAC , lama juga la prosedur biasa la kan. Then dr check bukaan semua belum ada lagi so bagi option nak balik atau admit ward. Saya pilih balik. Start tengahari tadi saya sakit sakit badan dan mula demam panas. Untuk makluman saya dah pernah kena covid masa 16weeks. Saya pun ada GBS positive. Boleh jadi ke saya kena infection lepas seluk seluk oleh Dr tu? Sebab agak triggered keputihan saya lepas kena seluk. Lepastu saya ni takut jarum memang trauma dan fobia sejak kes covid dr tak pandai cucuk, 4 kali kiri kanan kena cucuk sampai lebam dan bengkak. Tak sangka bila saya kena cucuk lagi auto triggered badan saya menggigil gigil ketakutan dan sakit tak boleh tahan bila kena cucuk tu 😭😭😭😭 saya juga pengidap MDD (Depression) dan Anxiety disorder. Saya takut sangat nak ke hospital semula Mohon kata kata yang baik baik sebagai sokongan dan juga doa dari kalian semua. Terima kasih 😭😭😭😭

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

puan try amalkan zikir nabi yunus supaya tenang..dan mg dpmudahkan segalanya amiin ..with big hug❤️ لَا إِلَٰهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ Lailaha illa Anta subhanaka inni kuntu minadzholimin "Tidak ada Tuhan selain Engkau. Maha Suci Engkau, sesungguhnya aku adalah termasuk orang-orang yang zalim."

Đọc thêm
Post reply imageGIF
1y trước

Apa acc IG puan ya 🥰 boleh nanti saya follow

takut atau x. u tetap kena pg hospital balik, sbb demam panas bahaya utk ibu mengandung. boleh sebabkan sawan. so pegi now sblm lagi melarat. pegi klinik pon boleh.

1y trước

dh sakit2 pon still lagi nak ikut kn takut tu. pegi je sis. jgn bahaya kn diri dgn baby. awk mungkin boleh tahan, tapi si kecik dlm tu? kite x tau condition dia mcm mna.