12 Các câu trả lời
Saya baca every comment, and reply tt kepada setiap comment, i understand some of them bitter sbb terlalu ramai mengemis nowdays. Tapi the way you reply marah2 not nice juga sis. Memang lah sini support each other takde yg toxic, but we need to prevent this thing supaya budaya meminta tak berleluasa kat apps ni pulak. Apa apa pun saya doakan awak dipermudahkan semua urusan.
tengok post sis before pun mcmni juga. sis mmg sblm besalin xprepare apa2 ke.. nk dekat2 bersalin baru nak mintak simpati ada je mslhnya.. sorry to say la sis tpi since dh tahu preg n checkup dkt swasta mknanya sis masih bernasib baik banding ibu2 yg dekat luar.. dkt buku biru berlambak mcmni sorry cakap
nak sedekah kau buat. tapi kau jangan nak hina org yg tgh dalam musibah skrg.
kepada parents yg toxic dgn sy, silalah tgk new post sy utk paham situasi yg CHECK KLINIK SWASTA tu yaa .. first time jumpa org toxic dlm app nie .. sllu nya jumpa parents² yg support each other
mana2 brg yg msih boleh digunakan dri anak 1st sis bole recycle smula.. sebulan sekali dh bole start beli brg bby sikit2 okey dh xperlu beli yg mahal2
terima kasih ya awak
dekat post lps² pun ada ayat ni jugak,tp kereta rosak,usaha la selagi mampu,org lain pun ada masalah jugak,tapi tetap usaha
tu post dua tahun lepas, mmg kereta rosak rm8k nak kena repair .. smpai skg sadai sbb tak mampu nak bayar kos repair ..
Sis , semoga dipermudah urusan awak sekeluarga ya. & juga dipermudah besalin juga 💖
terima kasih atas doanya 🥰 Allahumma amin .. moga doa yg baik bbalik pd awak sekeluargaaa 💕
waalaikumussalam moga dipermudahkan segala urusan.
terima kasih tauu sbb doakan sy ☺ doakan suami sy dimurahkan rezeki yaa
Anonymous