Pemasangan iucd

Assalamualaikum mommies kt luar sana yang ada pengalaman pasang iucd ni, nak tanya memang banyak ke darah keluar lepas pasang tu ? Saya punya darah macam dah period dah 😭

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Wa'alaikumassalam sis! Ayyy, bleeding after IUCD insertion mmg common lah, tapi kalau dah macam heavy period tu memang better check with your doctor, a few of us dalam group WhatsApp kami pun ada yang experience heavy bleeding for a few days after, tapi ada juga yang cuma spotting je. Setiap orang lain-lain body reaction, so jangan worry sangat, tapi do get it checked out just to be safe, especially since you're concerned jugak

Đọc thêm