Scan gender

Assalamualaikum Maaf sayaingin bertanya seeloknya start week yang kebrapa boleh tahu gender baby ye ? Sebab sekrg dah 19week 6days#firstmom terima kasih kepada yang sudi comment

20 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya 15 week 4 hari dah dapat tgok gender😅 susah jugak dok pujuk mula2 lps tu bru die bagi. Upanya baby boy active semacam😍 semoga urusan sis dipermudah😊