Confirm pregnancy scan

Assalamualaikum. Ibu2 yg dh ada pengalaman pregnant blh share dgn saya, utk scan awal pregnant seawal berapa minggu . Saya plan 6 mnggu kandungan nak buat confirm pregnancy scan dekat klinik. Scan awal pregnant perlu buat ujian darah dan ujian urine ke, atau boleh scan sahaja. Terima kasih yang respon 🙏 #firstmom

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya buat confirm pregnancy kt kk masa 6minggu nampak kantung je & dr suruh datang lagi lepas 2 minggu. kk tempat saya just scan je untuk confirm pregnancy tkde buat ujian lain.

Thành viên VIP

blh je...sy g scan smlm 7w doc ckp ok and da blh buka buku pink kt klinik...cuma x nmpk hearbeat bby la sbb masih kecil lg

9mo trước

okay baik trima ksih puan share dgn saya, smoga dipermudahkan urusan puan jgk ya 🤲

saya pergi haritu masa 4w nampak penebalan rahim je. dr cakap better pergi masa 6w

9mo trước

okay baik puan trima ksih share. semoga dipermudahkan urusan aamiin ya mujib ❤️

6 weeks boleh utk confirmkn pregnancy, week 7-8 dh blh dgr heartbeat

9mo trước

okay baik puan trima ksih

sy buat mse 9w .. sbb mse tu dh blh nmpk bby ..jntung ...