Barang baby

Assalamualaikum ibu ibu semua, jom Share berapa weeks kandungan barang baby dah siap semua beli,? Dan berapa weeks kndungan dah siap basuh semua baju dan packing?

6 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Waalaikumsalam. Bagi saya elok prepare dari awal, sy dr 16 ke 19 minggu entah tk igt tp dh mula add to cart barang2 yg perlu ada masa baby dh keluar. Start membeli masa 24 minggu. Baju sampai je terus basuh dan packing sbb kot la baby nk keluar awal ke kan. Skrg ni 31 weeks barang dh lengkap. Cuma baby cot dgn stroller je saya nk beli lepas dh habis pantang nnt.

Đọc thêm

saya sekarang dah 33w.. barang baby n ibu semua dah lengkap.. saya beli masa kandungan 7 bulan.. siap bsuh smua dah.. beg utk bwk ke hosp pn da siap dlm krte.. sbb anak yang sulung 36w da besalin jd y second ni smua sy siap kan awal.. tkut besalin awal.. huhuhuuu

Influencer của TAP

Saya masih 1st trimister. Belum nk beli lg brg baby, beli brg keperluan ibu dulu. Pendapat saya, dah beli, terus basuh dan packing je siap2... Kita tak tau apa akan terjadi akan dtg, busy ke, ada hal emergency ke.. moga urusan puan dipermudahkan..

Đọc thêm

Saya masuk 5 month start dah beli barang.. sekarang 31 week da lengkap semua untuk ibu bepantang dan anak.. Tp blm packing lg barang untuk dibawa ke hospital. hehehe

waalaikumussalam..Saya siap beli semua termasuk carseat masa kandungan 33w..Setel Packing masa kandungan 35w

saya 28weeks lagi dh packing brg utk ke hospital.🤣 sekarang dah 37weeks.