Jahit smula luka bsalin/episiotomi di Swasta
Assalamualaikum, ade tak yg kat sini ade pengalaman jahit semula luka bsalin/episiotomi yg tak bcantum kat Swasta? Brp harga sekali buat? #pleasehelp #firstmom #firstbaby
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Assalamualaikum, ade tak yg kat sini ade pengalaman jahit semula luka bsalin/episiotomi yg tak bcantum kat Swasta? Brp harga sekali buat? #pleasehelp #firstmom #firstbaby

sye ade pglmn Luka terbuka.. hari ke 10 mcm tu. time terbuka tu x sakit pun..tp benang dh nmpk ada gapping. esknye nurse cek dia ckp dh totally terbuka dh. Allahu.. nurse suruh g jht smla. sye tak g gomen sbb org ckp depa x bius. so sye pilih hsptl swasta.. around 3k kena byr.. admit 1 mlm. tp Mmg sakit klu kena jahit blik.. time doc cuci tu hdp2 ye. depa x bius klu time cuci. doc bt mcm sental longkang nk bg tmpt Luka tu btol2 bersih. masuk blik operation doc bius seluruh bdn. 1 jam settle jahit smla.. pglmn ank first 😅 ohh ya sye berslin gomen, x sure la slh doc yg jht ke @ Mmg luck sye yg x baik. lps tu serik dh berslin gomen, ank kedua berslin swsta, 10 hari Luka dh baik .. jahitan pun kemas je. berbeza dgn jahitan doc gomen.. hm
Đọc thêm