Jahit smula luka bsalin/episiotomi di Swasta

Assalamualaikum, ade tak yg kat sini ade pengalaman jahit semula luka bsalin/episiotomi yg tak bcantum kat Swasta? Brp harga sekali buat? #pleasehelp #firstmom #firstbaby

7 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kalau siket je dr bg cream je utk apply bagi dia bercantum balik.. sy pergi hosp swasta dlm 700++ jugak kena.. sbb pergi tu dr pakar dah balik.. kena masuk wad 1 malam.. nurse KK ckp terbukak teruk, mungkin kena jahit balik.. so dia suruh pergi hosp time tu jugak.. bila jumpa pakar.. dr kata dah nak baik... x perlu jahit semula, dr bagi 2 cream utk apply selama 2 weeks.. lps tu okay dah bercantum balik.. kalau sis pergi klinik pakar ong lagi murah dan cepat kot.. sy pergi hosp swasta sbb covered by insurance..

Đọc thêm
2y trước

cream ape ye sis? sy pun ade luka trbuka & Dr xnk jahit dh huhu kena tnggu isi tumbuh... sy x sapu ubat pun skrg, just buat rendaman air grm je... risau bulan 6 dh nk kerja