318 Các câu trả lời

Salam... nk tnya.. ad x mom yg 12 weeks dh cucuk vaksin? lpas ccuk bdn normal x?

sy..2/9 dos ke 2..Masa tu baru 11 weeks.. Alhamdulillah ok ja.

alhamdulillah....loya2 ngan pening2 makin kurang...tp asyik lapo jer🤭

masih xda selera, xble bau mknan, gastrik kdang².. letih asik baring ja

saya 12 minggu . nak tanya lepas makan memang perut rasa tak selesa eh?

saya masih mual2 dan badan letih

Samaaa 😓

Alahan ada, mual pun ada, yang menghairankan tidak muntah. Pelik kan?

cepat penat lapar malas sembelit mengantuk muntah on of pening on of

sama 12weeks😁selera mkn okay2..tp xblh knyg..mkn sikit2 tp kerap..

saya dari 6 week sampai sekarang dah 18 week. masihh loya, muntah..

dh start selera makan..xboleh lapar,kerap sakit tengkuk & kepala...

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan