318 Các câu trả lời

Saya kena sembelit mulanya lepastu malam asal nak tidur hidung mesti tersumbat. Saya tak keseorangan ke?

Saya sama mcm awak. Tiap kali nak tido malam mesti hidung tersumbat . 😭

alhamdulilah 12 mnggu sdh mlm ni msi pening lg msi x bleh cium bau... bru kuat tido 😁😁😁

Alhamdulillah saya takde mual & alahan. Cuma siang mengantuk n letih je. Malam susah nak tidur..

same.12 minggu juga...dan sampai sekarang x ada alahan apa2...Macam biasa je😅,Alhamdulillah..

1) Mual sometimes 2) Perut berangin 3) Letih yang meletihkan 4) Tak bermaya, sakit pinggang etc

rse cpt letih skit.ble keje kdg sket pingang.esk nk msuk 13 w arini dia sket kepala pulak😆

TapFluencer

saya da kurang mual...dan sudah mula ada selera makan sikit2..

sy 12minggu Duk kerap kembung perut ngan selalu rasa lapar....pening tiap² hari...loya pun ada lgi

sama lah syaa..

saya xlalu mkn tp bila pksa mkn hbis pula 🤣 berbeza sblm 12 weeks ni . mkn je rasa pahit

rasa nak baring je mengantuk lpastu sakit dekat sluruh punggung pinggang. Normal ke mcmtu

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan