318 Các câu trả lời

tak boleh masak. pagi2 confirm muntah. cepat kenyang dan cepat lapar. paling menyampah, selera makan kurang.

sy bru msok 12week,sy dh positive covid doakan untk sy and baby semoga semuany sihat2 and cpt sembuh aamiin,

VIP Member

mual da lg air masak pg2 tak boleh mnum mesti nak kuar blek .. ni dah 3 hari pening tknak hilang

saya 12 mnggu 2 hari baru. Bab makan ya allah susah btl salah makan mmng keluar semula. Lembik badan 😂

ikut tarikh sy dh 12 minggu ..tp last week scan di kk due lewat 2 minggu..mkne nye baby bru saiz 9 minggu

Hai mommies. Anyone ada makan zincofer tak? Kenapa rasa nak muntah lepas sejam makan ubat ya?

zincofer mineral tnggi , saya pon smaa lepas mkan ubat tu trus tak sedap perut nak muntah sakit kpala

Sakit2 badan , nak baring je setiap masa . Mslah lain stkat ni alhmdulillah takde lagi alahan teruk 😬

Masuk 12w tak bole masak langsung, even suami masak pun tak bole bau. Nak makanan kedai jee 😅

Sama sis.. even now dah 22 weeks, still xleh masak kt rmh sdri 🥲

12weeks 2days..mual xda lagi..penat ngantuk saja..sembelit..lpas tu asyik lapar..tp pilih mkan...🤭

12w3day🥰slra mkn bransur plih.krg munth.. mual masi ada .byk angin.. kuat mngtuk .mudh penat..😅

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan