318 Các câu trả lời
Saya baru 12w td pgi ada spoting hitam gelap? Tp sy xde rasa apa.. ada ke berbahaya ? Sy cll nurse dia ckp tgu ptg Tp risau
saya masih loya tak lalu makan..sakit kepala kerap, perut kembung pun kerap. boleh kata tiap hari lembik. sabar je yg mampu
Sy 12w3hr.. dlm sehari wajib muntah, ikan setakat ni xleh mkn LG...berat trun 5kg..moga dipermudahkan spnjng mengandung ni.
bdn sakit,lenguh ,letih,nk tdo sja,mual dh kurang,pening,bdn lembik,rsa panas,pitam,ssh nk tdo mlm😩 rsa nk nangis je..
Saya masa 12 minggu, takboleh bau nasi. Makan pun tak lalu, kerap muntah, badan susut. Pening kepala selalu😵💫
malas, nak baring je.. malam muntah.. ptg mngantuk yg amat sgt.. sembelit.. dan nyut2 kat perut kalau batuk atau solat
alhamdullilah sy da 12weeks6 day...rasa mual makin kurang tapi skang klu tengahari sy mudah mengantuk...cepat penat...
tak makan sgt. berat tk naik² lg. jerawat tiba² naik sejak preg ni. jd malas nak berlawa², pakai ala kadar je 🥺
Alahan sy da mulai2 berlalu pergi, muntah kdng ada kadang tiada.. Tpi msih x boleh masak.. Nak yg org masak kan sejaa
saya badan rasa lemah sangat...tak boleh lambat makan mesti perut masuk angin 😭