318 Các câu trả lời

dari 6 week ok je,.and then rasa pahit lidah ada loya muntah hinggalah sekarang baru 14 wekk..😔😔

salam ibu2 nak tnya, sy kerap kencing. kdg2 rse mcm nk mnngis asyik g toilet je😣

Smaa jugakkk dengan saya🥹

hello sy yatie,alahan saya teruk sangat dri 68kg trn hingga 62.4 kg.saya sering dakit perut bahgian bawa sebelah kiri,apa yg perlu saya buat?

Saya 12 weeks. Normal ke eh perut rasa sakit. Kalau dari baring nak duduk pun terasa sakit tu. Harini dh masuk 3 hari sakit tu dtg.

Semua ok cuma penat aje y mengiler2, xdpt nk ckp rs penatnye... Nsb baikla xde morning sickness bagai, klau x xthla nk ckp cmne rsnye😑😑

allhamdulillah dari awal mengandung tiada alahan. sekarang kadang² rasa sakit di bahagian ari². sakit pinggang. makan sentiasa berselera.

Dah masuk 12 minggu ni xboleh bau peluh suami rasa xtahan hidung.. Terus suruh dia tukar pakaian baru kalau nak tidur.. Kesian encik suami

Pregnant kli kedua ni dh msuk 3m jd suka mnum kopi sblm ni x pun , ada tak mommy2 alami yg sama ? Bkn apa rsau nt effect dkt baby .

1. Bila perut lapa, automatic loya. 2. Tak boleh bau jiran masak 3. Tak boleh bau busuk, loya btol. 4. Keja lapa je 5. Pening on off

alhamdulillah dh okey dri alahan cume kdg² terasa loya tpi dh boleh mkn...sakit kple je x hilang lgi bile ptg ke mlm...

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan