318 Các câu trả lời

Sy kalau ikut kiraan dah 12minggu, hari ni hari pertama nak daftar buku pink, tapi masa scan baby tk nampak.. tengah tunggu ujian makmal sekarang, moga baik2 saja.. 😥

sy xboleh mkn makanan sy masak nanty akn muntah n kembang je tekak. pastu kat kawasan bawah tu sakit bile nk jaln pon sakit tye org katanya rahim tu nk merengang xtaw la. emm.

Mcm cramp perut ke?

alhamdulillahh .. mual2 dah berkurang... cuma perut kembung setiap hari, sembelit (overcome dgn mnum jus oren ) .. selera mkn makin baik .. apepun jaga diri ibu2 semua

alhamdulilah hari ni baru masuk 12 week sejak tahu pregnant xde mual loya selera mkn mcm biasa cuma cpt lapar.tapi sy kuat tidur siang klu x keje dan cpt sangat letih.

Saya 12w alhamdulillah mual dan alahan memang tak ada. Selera makan memang naik sangat macam bela saka 😂 hm cuma masalah nya haritu scan doc nampak ada fibroid 😥

sama lah time tghari akak mengantuk sgt, skrg rase loya jika salah mkn..selera mkn nasi tu brtambah..tp ad sikit susah hati sbb ada GDM..kantoi time darah puasa..😢

VIP Member

Saya bru 12w tapi mslh saya . Saya xtahu mkanan yg sesuai utk saya dan baby sbb stiap kli mkn xsmpai 5min msti muntah balik . Any suggestion? Kdg2 takut nak mkn

Sapa masih alah lagi 12 weeks ? Saya masih alah lagi dan tak tau la nak habis bila 😭😭😭 alah jenis anginnnn makan pon rasa angin jugakkkk sakit dada

Tak ada apa yg berbeza dgn sblm mengandung. Alahan mmg xde. Cuma bezanya skrg pkul 10.30malam mata dh ngantuk. Dl pkul 1pg baru tido. Skrg sy plg awal tido.

VIP Member

Isteri preg 12 weeks now..always penat, morning sickness getting better..n skrang mlas mndi pula..hahahaha..tanda" ank lelaki kot ow.? 😍🤣

Memang always penattt pun 😣

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan