Preg jarak dekat
Ank 1st : 20Feb2024 Ank 2nd : 25May2025 Ada x mommy yg dulu pregnant jarak dkat & pada awlnya x dpt nak terima? Sy nak share pglmn preg jarak dekat sbab ank 1st sy czer & ofkos laa kn kena jarakkn betul2 😅Awl² kmi mmg rncng sndri & berjaya laa juga dlm bbrpa bulan, jdi kononya fikir "yes dah brjaya" sbab tiap cek upt -ve. Bulan sept24 sy rasa mcm bdn sy pelik & fikir bkn2. Sy cek upt double line hahhh tkjut jga mcm mna bole double line pdhl sblm2 ni buang luar okay je. X fikir byk, g klinik cek kali ke2 mmg preg😭awl2 sy ssh nak terima tpi Dr & nurse bagi semangat utk sy teruskn. Sy smpai prnah ckp kat Dr srh gugurkn kndgn, sy kesian kat sulung sbab masi kecil dah ada adi, sy rasa malu sbab czer x pndai jaga jarak, org pndg rendah kat sy sbab preg jarak dekat, sy rahsiakn kndgn x nak bgtau org lain x prnah post apa2 cuma bgtau org trdkt sbab byk mulut puaka masa tu. Sy jdi stress bila kjdian2 yg sy sebut & sbab tulaa sy rasa ank ni bwa malang (bodonya bila fikir balik) & rasa nak gugurkn. Sy ambil masa smpai hujung trim2 baru dpt terima baby ni😭 Bila dah dpt terima baby ke2, sy ngan husb bcrta laa nti bila baby dah lahir kena gilir2 jaga & kena lebihkn layan yg sulung spya dia x rasa d abai. Lepas bersalin sy tekad utk ambil perancg sbab rncg sndri terbabas & masatu husb ckp gini tau kat sy "sbnrny masa kita brsma tu sy ada p*ncut kat dlm sikit sblm buang luar (sy prasan masani sbab mmg ada husb buang luar), sy ingtkn buang sikit kat dlm x jadi" amboi masani mcm nak smackdown dia je😂😂Sbab ank 1st kmi ssh nak dpt & lmbt dia jadi sbab tulaa konon2 husb Cuba buang dlm ingtkn x jadi. Pgjrnnya lepasni kena ambil double protection klu nak jaga jarak😆Jgn prcya sgt kat husb tpi sykur klu btul2 dpt husb yg memahami keadaan kita🩷#Needadvice #firstmom #fypシ゚viral #jarakdekat

