Alhamdulillah, bestnya dapat good news dari check-up! Jangan risau la, memang banyak anak sekarang keliru bahasa sebab YouTube, a few of my mum friends pun menghadapi benda yang sama, especially yang expose Cocomelon early. Dia akan naturally pick up Bahasa Melayu once dia dengar lebih banyak kat rumah dan daycare, plus kan dia dah faham 3 patah perkataan dah tu good progress! Teruskan saja ajak dia cakap Melayu hari-hari and boleh reduce sikit screen time, tapi jangan stress kut dia akan catch up very soon. Syukur sangat dapat confirmation dari specialist, mama dah buat best dapat!