suntik kan peracang .

Ada siapa2 boleh kongsi atau share pengalaman pasal suntik kan peracang .aku bersalin secara pembedahan .dan doktor sarankan aku ambil suntik peracang . Dann dekat 5 bulan sudah darah ku tidak pany berhenti keluar 😖😖😖😖😖😖 .... Atau peracang ni tidak sesuai atau macam mana .

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hi , saya bersalin cser . Doc sarankan saya ambil suntikan depo . 2 minggu selepas ambil depo yg pertama , saya period 3 minggu dgn kuantiti yg sikit2 . Macam spotting gitu . Suntikan depo ke2 , period saya tak dtg sampai lah suntikan ke3 . Sekarang ni pon tak dtg period lagi . Nurse KD tempat saya cakap ikut atas org , ada org ambil depo tak dtg period langsung , ada org pulak dtg period macam biasa cuma berbeza tempoh period sekejap @ lama .

Đọc thêm

Hi puan. Perancang ni Ada banyak jenis. Ada iucd, Ada pil, Ada suntikan Dan Ada juga implanon. Min pakai implanon kerana lagi mudah untuk dijaga Dan kurang kesan berbanding Yang lain. Tapi memang kemungkinan setahun tidak akan datang period Lepas pakai implanon. Implanon ni Yang masuk Di tangan Tu ya. Kita pakai sekali tahan 3 tahun Dan Ada Yang 5 tahun juga☺️

Đọc thêm