Weird craving
Ada kah mommies sini makan makanan pelik? Sila share hehe. Sya punya craving mkan watermelon dengn milo🤣🤣
Vô danh
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Hahahaha mama, watermelon dengan Milo tu memang weird lah! Tapi tu lah pregnancy cravings, otak kita jadi keliru, minta combination yang pelik-pelik sampai suami kita cakap "eh apa ni?" Aku pernah craving nasi dengan coklat panas masa pregnant, nasib baik my husband je yang tahu, kalau anak-anak tau mesti gelak sampai sekarang Lepas deliver pun hilang terus craving pelik tu, so don't worry lah, normal saja, eat apa yang kamu suka, kalau fresh watermelon dan Milo takde masalah minum, enjoy je!
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
