Bedebar rasa nya
38weeks 6days blm ada tanda2 #mom sni blh share ke mcm mna nk percepat kan bersalin#firstbaby
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
38weeks 6days blm ada tanda2 #mom sni blh share ke mcm mna nk percepat kan bersalin#firstbaby

Saya anak ketiga ni masih dalam perut. Due 1/9. Sekarang dah 39w3d belum ada tanda lagi daaa. 🤭 Semoga dipermudahkan untuk kamu ya
