Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22345 Người theo dõi
Kurang gerak
Normal ke dh 29 week tapi masih rasa baby kurang gerak xmcm mummy lain baby dyeorg tendang kuat ...dari start rasa tendang baby sampai 29w ni rasa slow je tendang tu nk kira 10 kali tendang pun xthu MCM mna sbb tk perasan..saya first mom ..#bantujawab #SeriusTanya #ingintahu #firstmom
29 week tp size baby 31 week
Hai...doc kata baby besar sbb kencing manis...betul ke...baby semua ok...baru scan..#SeriusTanya
Berat badan
Hi mommies, saya skrg dalam 30 weeks and berat saya 64kg. Masa buka buku pink dulu dalam 8 weeks and berat saya 60kg. Saya tgk most mommies naik banyak tp saya macam sikit sangat. Normal ke ye? Or nanti bila dah 34weeks> akan naik lebih cepat?
Anak Sye baby kandungan 31 weeks 2 hri anak Sye kecik ukur lilit perut kecik
Ade yg Prnh SME ke Sye tkt tdi lps doktor check menangis Sye sbb kata ye tkt MCM i blh jdi kt baby yg berkaitan organ dlm die semua dulu arwah anak buah Sye meninggal sbb mslh jantung berlubang Lps pemergian arwah tibe ii Sye double Line x rancang lngsng nk pregnant lgi,Sye tkt jdi MCM arwah anak buah Sye ade pape blh suggest kn x makanan atau susu ibu mengandung yg bgs?")
demam selsema & batuk
hi mommies, nk tanya kalau demam korang ambik ubat apa je ya? atau ada amalkan minum lemon suam bgi hilang batuk? saya risau first time mom
Macam mana yaa nk hilangkan kencing kotor pregnant 25weeks ni kerap sngt kena kencing kotorr😥
Kencing kotor
Budget utk newborn
Hi. Sy first pregnancy.. Nk tanya anggaran budget utk newborn berapa ya? Nk plan n saving sikit2.. perlu beli mcm2 brg keperluan kan #ingintahu #budget
belum rasa gerak
normal tak 18w belum rasa sgt baby gerak ? jd overthinking selalu sbb kandungan sebelum ni stillbirth, masih trauma risau 🥺 #SeriusTanya #ingintahu
Nak tanya tips
Salam nak tanya ada X kat sini yang ada protein & darah dalam air kencing..sebab ape ye? Ada tips x?Sy 18w
Kerap terjaga malam
Saya dah masuk 24weeks. Setiap malam walaupun tidur jam 11malam. Pukul 2pagi mesti terjaga. Kadang sendiri terjaga. Kadang sebab rasa nak terkencing. Pastu dah takleh tidur balik. Dannnn rasa lapar yakmat. Padahal dah makan dah masa maghrib tu. Ada tak yang sama macam saya?