Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
19771 Người theo dõi
32w1d pregnanancy
Pelvic mkin sakit setiap kli nk bergerak, klau tak bergerak pon ada je rasa tekanan kat situ sakit sangt😭normal kee preggy mcm ni kitanya first momm
Mucus plug?
Hai mommy2 semua nk tanya ni mucus plug ke?sbb sblm lendir ni keluar perut mengeras and rasa mcm sakit sengugut tp takteruk. Btw smlm i pergi dh hosp, Masa pergi hosp cek bukaan belum buka so dr suruh balik dulu kalau sakit teruk diorang suruh g hosp balik..ada mom ii yg macam ni tak?
Mucus plug
Ibu2 inikah yg dinamakan mucus plug sya tngok dlm google ya ni tnda2 .kalau keputihan mustahil juga sebab sya pernah keeputihan tk mcm ni ..
Hai mummy 37 weeks
Hai mummy nk tnya la set pantang yg mana okay erk?#pregnancy #askmommies #help
First time mom 🫂
Hi, nak tnya mommies yg berpenglmn, if perut rasa keras, dan miss V pun dah rasa ngilu ngilu , bawah perut sakit kejap kejap . Tu tanda nak bersalin ka ? Tapi xda kluar darah apa semua. Just keputihan jernih. Sy 36w 4d. Terima kasih 🙏 ##firstmom #sharing #Needadvice
35week. Boleh tidur duduk je
Hi moms smua. Ade tak yg macam sy. Masuk 35week ni sy x boleh dah tdo baring..nak kiri ke kanan ke dua2 tak selesa..posisi yg selesa duduk letak bantal kat belakang…risau effect tak baik kat bby…tapi serius, sy lansung tak boleh tdo baring dah…kiri & kanan dua2 x selesa..😢
Ada mommies yg due bulan 10? Ada feeling nervous ka? Excited ka? Takut ka? Jom share 🥰
Disebabkan sy terlalu busy dengan kerja kraf tangan saya sambil menjaga anak sulung.. tak sedar pula masa berlalu dengan cepat.. skrg baru perasan dah bulan 9 ni. Next month dah ada member baru 😅. Nasib baik dah prepare barang2 semua, pack hospital bag pun dah prepare juga. Saya due hujung bulan 10 tapi mcm tak sabar pula nak jumpa baby 🤭
Check bulanan and bersalin di swasta, nurse KK masih datang ke rumah ke?
Hi mommies, nak tanya, selepas bersalin, nurse KK tetap akan datang rumah untuk check baby and ibu kan? Kita perlu inform ke KK kawasan tinggal? Ataupun pihak hospital tmpat kita bersalin tu yg akan notify diaorg bg pihak kita? Harap ada mommiesss yg ada experience, share 😘
Naik turun tangga
Haii saya nak tanya kalau isteri saya dah boleh keluar hospital boleh ke dia naik turun tangga ya rumah kami tinggat 2. Isteri saya dah 36 minggu..tolong doa kan ya anak pertama saya😊 #mohonbantujawabbunda
Hamil 34week 1hari but scan baby kecil
Sapa ada mslh macam Sy? Hmil8bulan bayi kecil dlm perut..Docter cakap kalau masih kecil kmungkinan beranak awal..dahtkut2 dah..pdhal makan cukup stil baby dlm prut kecil..apa petua ksih bby cepat besar dlm perut..,? Kongsi plis.. buntu