saya nak tnya hari ni masuk 80 hari tempat czer saya kt luar dah kering okay cuma dalam seminggu ni bhgian dalam kwsan czer tu rasa pedih2 dan sngat la sakit sy terus balik2 tengok ingat ada terbuka kt luar tapi tkde pun... adalah jahitan dalam terbuka atau ada apa2 saya tkut sgt dan skrg asal gerak sikit dah sakit😭#firstbaby #ingintahu #pleasehelp
Đọc thêm


normal ke lepas period keluar darah lagi
saya baru lepas hbis period.. dah stop 4hari tiba2 pergi tandas keluar darah.. saya rasa pelik sdgkan period dah hbis pstu dah stop 4 hari lepas tu keluar darah knpa ye? risau sgt apa lagi saya dah perpantang czer 80 hari adakah luka dalaman ada masalah? tlg saya momy2 yg prnh jadi mcm ni#pleasehelp #ingintahu #seriusnanya
Đọc thêm




