Dah beli barang2 baby ke ?

Yang due date bulan 9 dah ade yang beli barang baby sikit2 ke ?

30 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Belum beli lagi , ada kakak baru lepas bersalin 5bulan lepas mungkin guna pakai dy punya je dulu ekonomi tengah gawat sangat , kwsp pun tak membantu 😩, terfikir jugak kan kesian anak sulung tak dpat bg yang baru