Double line

Week ke berapa sesuai pergi scan untuk confirmation pregnancy??kebanyakan yang saya baca awal2 pregnant yang pergi scan hanya nampak kantung sahaja, baby x nampak.. #firstbaby #advicepls

Double line
24 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

8weeks sy dulu risau jgk nak scan awal2 takut xdpt mcm diharapkan ..bila scan 8w alhamdulillah dah ada heartbeat