1 Các câu trả lời

Eh, tracker lampin ni memang bagus lah untuk follow aun details pasal lampin baby! You boleh track time berapa kali ganti, sama ada wee, poo atau both, then konsistensi najis dia macam mana, brand lampin mana yang you pakai, and most importantly, ada ruam ke atau baby jadi gatal-gatal. Few of us mums guna ni untuk tengok pattern baby, especially kalau ada concerns pasal tummy atau allergies dia, sangat helpful untuk show to paediatrician later.

Câu hỏi liên quan

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan