CARseat baby

untuk newborn better beli carseat brand apa ya? & ada yg kata better beli infant carrier dulu. sebab saya nak letak baby dekat carseat start dari newborn.

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya guna Joie Stroller 2 in 1 sekali dengan infant carrier. Bila anak dah tak muat saya beli koopers carseat. Saya suggest awak walk in baby store. Boleh tengok sendiri jenis dan pilihan. Plus sales associates akan guide. Really helpful. Joie stroller beli kat Mothercare. Koopers carseat beli kat Babyshop

Đọc thêm
2mo trước

Awak nak beli carseat terus pun boleh. Ada carseat yang boleh guna from NB to toddler. Jenis ni selamat sebab ada extra padding & cushion. Bila anak dah besar sikit, boleh remove padding tu. Macam koopers yang anak saya pakai ni boleh pakai untuk NB sampai 12y. In terms of KG till 36kg. Anak saya pakai koopers vinofix. Reason tak beli koopers dari awal sebab Joie tu hadiah daripada kawan.

sy beli brand snapkis. tp start 4bln baru sy latih bby duduk situ... sblm2 tu pkai infant carrier sbb ringan dan sesuai dgn fizikal bby. bg sy carseat letak nb kat situ mcm tak brp secure dgn fizikal dia kecil dan byk ruang kt tepi2. plus nb xboleh duduk lama2 dlm carseat...bdn dia lembut lg.

2mo trước

means before baby 4 months tu sis beli infant carrier ke? saya tengah keliru sebab kereta saya ada isofix, sama ada nak beli carseat yg ada tulis newborn until beberapa tahun tu atau beli infant je dulu