sekarang sis macam mana dah ok ke yang sakit rasa tu,kalau tak ada tanda pun cukup tahu Sakit yang kuat dan kerap boleh jadi jugak contraction betul sis..saya anak no dua dulu tak ada turun apa² pun hanya sakit sahaja berpanjangan daripada pukul 12 lebih Smpai pagi pukul 6,sebab tak ada tanda apa,siap boleh saya bawak tidur lagi dua jam,smpi jam 6 pagi betul² tak tahan kuat sakit tapi tanda semua belum ada..saya terus PAC Smpai sana chcek laluan sudah 3cm buka..terus masuk LR,tapi masa tu saya dah 36minggu bersalin.
Anonymous