Pregnant dan Ovarian cyst.

Sy start spotting pada 4w5d. g klinik, doktor refer HTA. buat TVS, ada kantung, tp ada jgk ovarian cyst 3.3 cm x 4.8 cm.. doktor ckp, mungkin sy miss miscarriage. tp da seminggu ni, xde plak rasa sakit yg sangat dan spotting pn dah xde.. sy sedih, klau kandungan sy tak menjadi. dah la 1st baby.. PJJ pulak dgn suami. 😭

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya spotting bulan 5 2025 ( 8 weeks ) spttnya due date bulan 12 ni . ldr dengan suami . baby takda 03.05.2025 . kalau spotting trjadi kena cpt2 pergi klinik pakar sakit puan . baby pertama 😢

12mo trước

Tahniah2. 💐 jadi diri ye..