Pregnant dan Ovarian cyst.

Sy start spotting pada 4w5d. g klinik, doktor refer HTA. buat TVS, ada kantung, tp ada jgk ovarian cyst 3.3 cm x 4.8 cm.. doktor ckp, mungkin sy miss miscarriage. tp da seminggu ni, xde plak rasa sakit yg sangat dan spotting pn dah xde.. sy sedih, klau kandungan sy tak menjadi. dah la 1st baby.. PJJ pulak dgn suami. 😭

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

hugs.. kantung ada kan. spotting sikit je insyaAllah xde ape. nanti repeat scan W8 mungkin dah nampak janin dan heartbeat. saya baru scan W7 nmpk janin dan jantung dan nmpk jgk ovarian cyst. risau jgk actually tp brharap benda tu akan hilang sendiri dan tgh positifkan diri.. moga ada rezeki kita ya

12mo trước

itu la, sy pn tngh positifkan diri. semoga ada rezeki kita dan baby sihat2 je