38minggu 6 hari keputihan jernih
Hi sy sometimes ada tompokan cecair jernih kontraksi palsu jarang ada. Perlu ke pergi PAcC? Saya pernah pergi 33 minggu tapi false je contraction. Gambar kat bawah. Sy kalau boleh nak bersalin segera sebab sak larat. Penat urus mak uzur dgn anak kecik 3 tahun. Nak jalan itik dah susah sbb peeut dan kena peha.

