4 Các câu trả lời
sya pregnant sblm ni minum calla milk ..kali pun mcm nk orde calla milk..cuma skrg byk yg dah berubah dri segi flavor dia...xthu nk pilih yg mna ..
Doktor sy suh minum susu fresh milk. Saya minum susu fresh milk farm fresh yg dalam botol kaca.
Saya tak boleh minum susu lembu sbb lactose intolerent, jadi saya minum susu kambing bonlife
Hehehe.. memang tak ramai boleh minum susu kambing sbb lain mcm sikit rasa dia 😆 kalau awak jenis bukan minum susu maybe boleh ambil supplement kalsium tapi lebih baik tanya doktor dulu.
susu hl ada folic acid
shazuani zanirah