normal ke?
sy pregnant ank kedua , skrg 21 weeks berat bdan tkberapa nk bertambah , prgerakan bby pun mcm tkrsa sgt , msa ank first hritu awal da rsa bby gerak , berat pun bkn main naik mndadak , normal je ke ye?
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Alah jangan worry sangat lah, setiap pregnancy lain-lain, memang ada yang berat naik lambat sikit especially kalau first time dah fit, and dengan baby kedua sometimes kita rasa movement lebih lambat sebab uterus dah stretched out jadi geraknya tak obvious macam first time. A few of my mum friends yang pregnant kedua pun cakap the same thing, gerak nampak jelas sikit kemudian jadi mereka tak worried. But sebab ni second pregnancy, better you check in with your gynae just to confirm everything's progressing well, lepas tu boleh relax, boleh?
Đọc thêmCâu hỏi liên quan

