6 Các câu trả lời

ubat alergik ada banyak jenis. lain jenis lain kesan and side effects dia. kena tanya doktor. tapi generally, ubat alergik memang akan turunkan sistem imun. bila sistem imun kita drop, sistem reproductive kita antara yg first akan shut down, sebab tak penting. jadi possibility tu ada.

my sister mkn ubat alergik kulit elok ada 3 org ank. Tp kot2 juga ubat tu jenis ada kacau hormone sis? Blh tnya balik dgn Dr kesan ubat tu. klu xda kesan apa2 sis blh iktiar cara lain, check status fertility, cukupkn vitamin dlm badan, eat healthy, exercise etc. Smoga ada rezeki sis

Sy mkn ubat alergic juga.. lame dh.. since school.. ank ada 2.. currently tgh preggy twin baby.. now already 33 weeks.. rase x de masalah kot sbb pernah tanya doc.. doc kate x de ape2 efek pun..just that 1st pregnancy saya late.. umur 29 thn..

Soalan ni elok ditanya kepada doktor. Nak pregnant, tanya doktor, ini akan ada kesan untuk ttc ke? Biasakan diri bertanya doktor bila ada appointment. Saya ni sampai doktor dah kenal, akan tanya soalan setiap kali jumpa.

Saya dulu mkn ubat allergic lepastu org farmasi ckp ibu mengandung takboleh mkn. Jadi saya dah stop

Kena tanya doktor ni sis

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan