Hi siapa yang due bulan October? Korang dah ada rasa sakit2 ke? Atau dh ada tanda2? Walaupun saya pregnant anak ke 2.. Tapi tetap nervous tunggu nak bersalin ni 😂😂
Due saya 18/10/2020
Vô danh
49 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất
Viết phản hồi
13.10 due date..skrg hari2 dh rasa kat mis v mcm ada bnd nk tkeluar jln pun mcm penguin baby mengeras dh kerap cuma blm ada tnd2 yg lain lg..hrp2 la xoverdue